Старый 04.04.2016, 13:17   #1 (permalink)
Новичок
Очки: 7, Уровень: 1 Очки: 7, Уровень: 1 Очки: 7, Уровень: 1
Активность: 99% Активность: 99% Активность: 99%
 
Аватар для aerofan777
 
Сообщений: 1
Доп. информация
По умолчаниюаэродром Широкое

Усім авіаторам та закоханим в авіацію - вітання!
Пишу українською в надії на те, що це прочитають небайдужі до долі України, інших - прохання не турбуватися.
Мова іде про аеродром Широке (саме аеродром або для цивільних - аеропорт, а не летовище, тому як аеродроми почали застосовувати не у нас і тому ці люди мають повне право надавати своє бачення назви. Ні у кого ж не виникає бажання називати трембіту довгою дудкою, але то таке), який належить колишньому Центру льотної підготовки в м. Запоріжжі.
З неофіційних джерел ПОЧАЛИ КОПАТИ КАБЕЛІ мереж. Аеродром таким чином доводиться до стану повної непридатності та втрачається іміджева привабливість цього об'єкту з метою продажу його за безцінь.Та бог з цією привабливістю, але ж цей аеродром розташований у прифронтовій області, він має бетону злітну смугу, яка дає змогу виконувати польоти фронтовій та армійській авіації ЗСУ при будь-який погоді. Зараз ідуть бойові дії, а ми руйнуємо об'єкт, який мав би змогу використовувати в військових операціях (основних та допоміжних) - а це чиєсь врятоване життя.
Почалося це руйнування за часів пам'ятного генерала Акчуріна Фаріда Ізмайловича, мало продовження при його поплічнику Мілейко Володимиру Михайловичу на очах у колективу (але може завдяки його мовчазній згоді, тому що бачать реальних шляхів по припиненню цієї вакханалії - у всіх є сім'ї або слабкі місця, що є цинізмом по відношенню до цих людей). Спочатку потроху, а потім - апетит приходить під час їжі (дивіться фото).
Там дуже заплутаний клубок складових за участю зацікавлених латифундистів (до речі - одну смугу вже розібрали і на цих землях працюють люди з дуже "східною" зовнішністю) та інших осіб, але основні гравці розташовані в Києві (вони ж можливо є і дахом). Таке враження, що аеродром вже давно продано, гроші поділені, залишилось трохи - юридично оформити цей процес, пому він і включений на продаж як цілісний майновий комплекс. Зараз там директор з Дніпропетровська - Х.Ю.М., який має економічний фах, і від якого клану він призначений і для чого (чи вилкулівський, чи леді Ю., чи, чи..... - це його справа) - але процес продовжується і при "дніпровських". Клерки середнього рівня міністерства, якому ця організація підпорядковується, роблять свою справу фахово, і закликати до їхньої совісті - марна справа. Міністри міняються- аеродром все одно потроху знищується. Одна надія - на громадський резонанс.
СБУ час від часу затримує якусь шалупонь, потім відпускає, потім знову затримує - козаки-розбійники якісь. Після того як у Запоріжжя по - тихому зайшли люди певної блакитно-білої фарби, то підіймати це питання в ОДА вважається поганим смаком. Відповідь проста - все нагорі поділено, тому конфлікту інтересів ніхто не бажає і "порядні люди" дотримуються джентельменських угод. Тому "контора" глибоко і не бурить, марна справа. В апараті Міністерства Оборони, за словами міністра, 60% військових управлінців не проходять детектор брехні позитивно (а ти сиди і міркуй - чи то вони шпійони, чи то вони зрадники, чи, вибачте, байдужі дурні) і не слід чекати від них на підтримку. Надія, що можна через суд - загдалегідь не виграшна, з огляду на нашу судову систему і хто її контролює. Надія на патріотів та державників, але де ж вони ( мені не дуже пощастило зустріти їх на своєму шляху на тому рівні, де приймаються відповідні рішення), може у когось з вас є такий хист? Таке враження, що у них кастинг на відсутність цих чеснот - не маєш - ідеш далі нагору. Тому, якщо нічого не робити, злітно-посадову смугу у продовж найближчого часу загубимо , а з нею і весь авіаційний об'єкт (приклад - Золотоноша, Токмак та ін.)
З точки зору "любителей русского мира", українці дурні - самі руйнують аеродром, але ж , якщо вони планують захопити південно-східну частину нашої країни, він їм теж не дістанеться . Але я все-таки вірю в нашу перемогу і що цей аеродром ще буде експлуатуватися і пілотамиPPL та іншими пілотами нашої держави. Але за останній час навіть спроби зареєструвати аеродром Широке у якості тимчасової ЗПМ не було!
Не хотілося б завершувати на цій песимістичній ноті своє оповідання і розказати про своє бачення першочергових заходів.
По-перше. У найкоротші терміни (наскільки це можливо) на рівні Кабміну перепідпорядкувати цей об'єкт Міністерству Оборони(але не з метою заміни продавців), або зробити цей аеродром аеродромом подвійного базування. Це дасть змогу у разі спроби захоплення його незрозумілими ввічливими чоловічками застосовувати зброю на законних засадах.
По-друге. Через військомати набрати військовослужбовців з відповідним профілем (ВОС) на контрактній основі та організувати авіаційну комендатуру (міні авіабазу), яка буде розгортати роботу у напрямку створення умов по забезпеченню виконання польотів.
По-третє. В рамках децентралізації скликати при Запорізькій ОДА нараду з представників авіаційної громадськості для вироблення рішень по залученню коштів, практичних дій по втіленню заходів для сумісного базування авіації загального призначення, представників ПАО "Мотор Січ" та інших зацікавлених фізичних і юридичних осіб. Це повинні бути не старпери радянські, які будуть хизуватись своїми заслугами і розповідати, що 23 лютого - це свято, всім святам свято, а особи, у яких є літаки, які мають програми по розвитку авіаційного спорту в області. А головне, що ці люди закладуть підвалини подальшого недопущення таких ситуацій, яка склалась на цей час. У мене таке переконання, що у людини, яка має хист до авіації, мізки мають багато цікавих реальних, щодо їхнього втілення, ідей.
Тут якось по телевізору показували закарпатське село , так там по сюжету на відновлення мостового переходу через річку шириною 50 м вимагають від держави 20 млн.грн (я, особисто, не маю з цього приводу заперечень, може воно так і треба), але в нашому випадку на початковому етапі сума на початок відновлення менша десь на 5-7 млн.грн
Не зовсім впевнений, що при такому розкладі на горі це питання вирішиться на користь авіаторів, але все ж може авіаційні патріоти та і просто патріоти в СБУ, МО зроблять певні кроки по вирішенню цієї проблеми та зарахують собі це в плюси. Будуть нові вибори, і не обов'язково в один тур переможе той же самий, а Україна залишиться і жага до польотів у наших дітей нікуди не зникне.
Слава Україні!
  Ответить с цитированием
Старый 14.05.2018, 10:40   #2 (permalink)
Житель
Очки: 117, Уровень: 1 Очки: 117, Уровень: 1 Очки: 117, Уровень: 1
Активность: 99% Активность: 99% Активность: 99%
 
Аватар для Настя_
 
Сообщений: 38
Доп. информация
По умолчанию

В рамках децентралізації скликати при Запорізькій ОДА нараду з представників авіаційної громадськості для вироблення рішень по залученню коштів, практичних дій по втіленню заходів для сумісного базування авіації загального призначення, представників ПАО "Мотор Січ" та інших зацікавлених фізичних і юридичних осіб. Це повинні бути не старпери радянські, які будуть хизуватись своїми заслугами і розповідати, що 23 лютого - це свято,
  Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Вкл.
Pingbacks are Вкл.
Refbacks are Выкл.



Текущее время: 12:47. Часовой пояс GMT +2.


Сделано на vBulletin® Версия 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot